نازلی طهورا نازلی طهورا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

❤❤ نازلی قیزیم طهورا ❤❤

نظرات (17)

زهرا خاله دختر
18 مرداد 91 20:34
یاعلی
نایسل جون
19 مرداد 91 0:30
مرسی عزیززز دلم التماس دعا
مامان علیرضا
19 مرداد 91 11:53
سلام بر روح تمام شیعیان تیغ زدند بر مردترین مرد جهان تیغ زدند خورشیدبه سینه، ماه برسر می زد انگاربه فرق آسمان تیغ زدند. التماس دعا یا علی
ایلار
19 مرداد 91 14:52
سلام خوبید طهورا خانومی خوبی

سلام عزیزم ما خوبیم خودت چطوری؟ آدرس که نداریم بیاییم پیشت!

مامان حسناسادات
20 مرداد 91 0:21
تسلیت...
التماس دعا

ممنونم عزیزم
همچنین از شما
مامان زینب خانم
21 مرداد 91 17:10
تسلیت خانمی و التماس دعا تو این شبها
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
22 مرداد 91 8:05
کجایین؟ حالتون خوبه؟ بابا از دلشوره مردم. بچه های آذربایجان و اردبیل یه اطلاعی بدن که بعد از زلزله مشکلی برای خودشون و خانواده شون پیش نیومده.



سلام عزیزم خیلی خیلی ممنونم که بیادمون بودین .
ما حالمون خوبه ولی متاسفانه خیلی از هم استانیهای عزیزمون الان دارن لحظات دردناکی رو تحمل میکنن برای آرامش دلهاشون دعاشون کنین
مامان سویل
22 مرداد 91 13:27
سلام عزیزم خوبید چه خبرا از زلزله که نترسیدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟طهورا جون حالش خوبه؟ منکه نصف جون شدم


سلام عزیزم
ما هم خیلی ترسیدیم تا امروز هم خونه مامانم بودیم
دلم یه جوری شده هم من هم طهورا چون خوابیده بودیم خیلی شوکه شدیم
مامان آیسل
23 مرداد 91 0:10
سلام دوستوم ... طاعات عبادات قبول...زلزله دن قوخمادیز؟؟


سلام عزیز دوستوم
چوخ چوخ قوخموشام
هله قورخوسی جانیمنان چیخمیر
مامان باران
23 مرداد 91 13:25
سلام خانومي چطوري ، خيلي وقته ازت خبري ندارم ، طهورا جان چطوره ؟نازنين خبر زلزله رو كه شنيدم نا خودآگاه ياد شما افتادم حالتون كه خوبه ؟

سلام عزیزم خیلی ممنونم که بیادمون بودین
ما خوبیم الحمدلله

مامان ریحان عسلی
23 مرداد 91 18:54
سلام عزیزم
مرسی که به فکرمون بودید الانم تا یه صدایی میآد یا خونه یه تکونی می خوره هوری دلم میریزه خیلی وحشتناک بود
دلم آغوش مادرم و دستای نوازش گر بابامو میخواد

دقیقا عین من

ایده های مامی صدرا و صهبا
17 شهریور 91 11:44
سلام دوست عزیز دوباره من بعد از یه غیبت طولانی اومدم با مطالب جدید به روزم حتما بهم سر بزن و با نظراتت خوشحالم کن
مهدی کوچولو
28 شهریور 91 1:18
سلام من مامان مهدی کوچولو هستم تا حالا خاموش بودم و همیشه از وبلاگ طهورا جون دیدن میکردم و به خلاقیت شما آفرین میگفتم و به بقیه هم دیدن وبلاگ شما رو پیشنهاد میدادم یه مدت سفر بودم و حالا اومدم دیدم همه چی رمزدار شده و قسمت نظرات هم مسدود.حتما صلاح دونستید برای این کار.اگه دوست داشتید با ما هم دوست بشید ما به داشتن دوست هنرمندی مثل شما افتخار میکنیم


مهدی کوچولو
31 شهریور 91 14:20
من عاشق خلاقیت در آتلیه شما هستم واقعا فوق العاده است دست مریزاد،نگفتید با ما دوست میشید؟؟؟؟؟؟؟


مهدی کوچولو
2 مهر 91 23:11
خیلی قشنگ بود مثل همیشه دوست دارم برای تولد مهدی خان از این مدل عکسا بگیرم میشه لطفا کمکم کنید تم تولد رو به خاطر پسرکم که باب اسفنجی دوست داره باب اسفنجی انتخاب کردم


مهدی کوچولو
2 مهر 91 23:12
من عکسای آرایشگاه رو خیلی دوست داشتم خیلی با نمک بودن


مهدی کوچولو
4 مهر 91 11:42
دیدم اونا رو طفلک مهتاب جون به خاطر من تا دیر وقت بیدار بوده و عکسارو گذاشته،به مهتاب جونم گفتم انگار تخم باب اسفنجی رو ملخ خورده حتی برچسبهای ساده هم پیدا نمیکنم

عزیزم جوینده یابنده بود!
حتما پیدا میکنی!